Go to content
Psychosociale risico’s

Leren omgaan met de eigen agressiviteit of die van de ander

Blijf kalm en professioneel in alle omstandigheden met doeltreffende technieken en hulpmiddelen.

Deze groepstraining rond omgaan met agressie stelt je in staat om:

  • Professioneel het woord te voeren in een werkcontext.
  • Technieken en tools toe te passen om de kalmte te bewaren met een agressieve gesprekspartner.
  • Je sterke punten te gebruiken en valkuilen te vermijden in interacte met anderen.

Deze service omvat:

  • Agressie: hoe te definiëren?
  • Mijn relatie tot agressie.
  • Agressie verklaren en toelichten.
  • Oorzaken van agressie.
  • Hoe te handelen en te reageren op de situatie.
  • Egoïsme als een proactief ‘medicijn’.
  • Experimenteren, scenario’s en rollenspel.

Doelgroep

Iedereen die samenwerkt met collega's, personeel, gebruikers, klanten of andere gesprekspartners
Mensen die in aanraking komen met potentieel agressieve gesprekspartners
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.