Competentiegroei voor de organisatie
Interpersoonlijke conflicten – leren voorkomen en aanpakken
Leer conflicten te managen naargelang de context en gesprekspartners door de toepassing van elementaire en doeltreffende principes.
Deze opleiding rond conflictbeheersing stelt je in staat om:
- De basisprincipes van conflictbeheersing toe te passen naargelang de context en de betrokken partijen.
- De belangen en problemen van de gesprekspartners te begrijpen en beter te aanvaarden.
- Je sterke punten te trainen en te versterken.
- Je zwakke punten te herkennen en aan te pakken.
Deze service omvat:
- Het begrip en de definitie van conflict: algemeen en meer specifieke gevallen.
- Begrijpen en analyseren van conflicten: bronnen en vectoren.
- Het proces van conflictontwikkeling.
- Het meten van de impact van een conflict op jou en anderen.
- De juiste houding en de positieve visie: het principe van oplossingsgerichte communicatie.
- Geanimeerd rollenspel: een omgekeerde pedagogische methode, gebaseerd op interactiviteit.
Doelgroep
Iedereen die te maken heeft met werknemers, collega's, medewerkers, klanten of andere gesprekspartners
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.