Go to content
Verbetering van persoonlijke competenties

Gepersonaliseerde coaching in het beheer en de bemiddeling van conflicten tussen personen

Ontdek de sleutels tot rationeel reageren bij een conflict en tot oplossingsgericht denken.

Deze opleiding in het managen en bemiddelen bij interpersoonlijke conflicten stelt je in staat om:

  • Een werknemer of manager te helpen bij een conflict met collega’s, medewerkers, leidinggevende, klanten, enz.
  • De juiste houding aan te nemen om een conflict op te lossen en die aan de betrokkenen aan te leren.
  • Te bemiddelen in geval van een conflict waarbij derden betrokken zijn.

Deze dienst omvat :

  • Individuele coaching: inhoud op maat van je doelstellingen en behoeften.

Doelgroep

Elle persoon betrokken bij een conflict
Elke manager die zijn of haar managementvaardigheden wil ontwikkelen
Iedere persoon die in een geschil met een derde partij moet bemiddelen
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.