Go to content
Verbetering van persoonlijke competenties

De kunst van het overtuigen

Ontcijfer de codes van interpersoonlijke communicatie en stel je overtuigings- en onderhandelingsvermogen op scherp.

Deze opleiding rond onderhandelingen stelt je in staat om:

  • Leidinggevenden, medewerkers en partners te overtuigen met de juiste argumenten.
  • De types van gesprekspartners te herkennen en hoe zij functioneren.
  • Verschillende overtuigingsstrategieĂ«n te ontwikkelen in verschillende situaties.
  • Moeilijke gesprekken met vertrouwen en professionalisme aan te gaan.

Deze service omvat:

  • Workshop: jezelf beter leren kennen om beter te kunnen overtuigen.
  • Overtuigingskracht in push- en pullmodus.
  • Tool voor communicatie: relationele intelligentie.
  • De belangrijkste criteria om een moeilijk iemand te overtuigen.
  • Inleiding tot het concept van actief luisteren.
  • Overtuiging door ‘vorm’: door non-verbale communicatie, charisma, enz.
  • Technieken om te overtuigen zonder argumenten: de kracht van empathie, luisteren en herformuleren.
  • Hoe te overtuigen in veranderende situaties.
  • Opstellen van een individueel actieplan.

Doelgroep

Iedereen die moet overtuigen (een klant, een partner, een collega, een prospect, enz.)
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.