Verbetering van persoonlijke competenties
De kunst van het overtuigen
Ontcijfer de codes van interpersoonlijke communicatie en stel je overtuigings- en onderhandelingsvermogen op scherp.
Deze opleiding rond onderhandelingen stelt je in staat om:
- Leidinggevenden, medewerkers en partners te overtuigen met de juiste argumenten.
- De types van gesprekspartners te herkennen en hoe zij functioneren.
- Verschillende overtuigingsstrategieën te ontwikkelen in verschillende situaties.
- Moeilijke gesprekken met vertrouwen en professionalisme aan te gaan.
Deze service omvat:
- Workshop: jezelf beter leren kennen om beter te kunnen overtuigen.
- Overtuigingskracht in push- en pullmodus.
- Tool voor communicatie: relationele intelligentie.
- De belangrijkste criteria om een moeilijk iemand te overtuigen.
- Inleiding tot het concept van actief luisteren.
- Overtuiging door ‘vorm’: door non-verbale communicatie, charisma, enz.
- Technieken om te overtuigen zonder argumenten: de kracht van empathie, luisteren en herformuleren.
- Hoe te overtuigen in veranderende situaties.
- Opstellen van een individueel actieplan.
Doelgroep
Iedereen die moet overtuigen (een klant, een partner, een collega, een prospect, enz.)
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.