Go to content
Verbetering van persoonlijke competenties

Beter leren communiceren

Leer constructieve en assertieve communicatie te herkennen, te beschrijven en in praktijk te brengen.

Deze groepsopleiding over de kunst van het communiceren stelt je in staat om:

  • Je communicatiestijl te verfijnen door de juiste toon en het juiste kanaal te kiezen.
  • Je assertief op te stellen met respect voor de ander.
  • De basisbeginselen van communicatie te verwerven en toe te passen.
  • Je bewust te zijn van communicatiefouten en ze aan te pakken.
  • Respect voor anderen en voor jezelf te handhaven in elk contact.

Deze service omvat:

  • Basisbeginselen van communicatie: verbaal en non-verbaal taalgebruik, referentiekader, enz.
  • De eerste stappen naar assertiviteit.
  • Empathie, mijn vriend.
  • Case studies en praktische oefeningen.

Doelgroep

Iedereen die werkt met collega's, personeel, gebruikers, klanten
Iedereen die contact heeft met mensen
Combineer deze dienst met een van onze verzekeringsproducten:
Verzekering arbeidsongevallen
Deze verzekering is een verplichte wettelijke verzekering die uw werknemers dekt in geval van een ongeval op het werk of op weg naar het werk.